Totes fem Badia traslladem la reclamació sobre el servei d'autobús A2 a l'ATM i al Síndic de Greuges
Han sigut moltes les reclamacions i queixes de veïns i veïnes que fan ús de l'autobús A2 Badia - Barcelona per la falta de reforç del servei a les 7 del matí.
Fa molts anys que no veiem cap millora en el transport públic de Badia del Vallès, el fruit d'aquesta falta de millores és manifesta cada dia en l'estat del transport amb unes conseqüències directes cap els usuaris i usuàries.
El bus A2 recull moltes persones de Badia i Barberà cada matí i no té la suficient capacitat de recollir a totes les persones que s'han de desplaçar en aquesta franja horària cap a Barcelona. A més moltes de les persones han de fer el trajecte dempeus, un trajecte per l'autopista C58 a 80km/h cosa que resulta molt insegura per als passatgers.
Veïns i veïnes de Badia han traslladat la seva queixa i reclamació tant a l'empresa SARBUS com a l'Ajuntament trobant-se amb una falta de resposta coherent i amb una negativa de fer alguna cosa per millorar el servei. És imprescindible que l'Ajuntament demani explicacions a l'empresa Sarbus i que exigeixi una millora i reforçament del servei de l'A2 en hora punta.
Al veure aquesta situació Totes fem Badia hem dut a terme diverses actuacions.
Ens hem posat en contacte amb l'ATM, que és qui gestiona el servei de transport, també hem demanat informació a l'equip de govern sobre quines mesures tenen previst posar en marxa per solucionar aquest problema.
Hem
enviat una carta al Síndic de Greuges de Catalunya, perquè aquesta manca de
serveis suposa una vulneració de drets dels badiencs i les
badienques així com dels veïns i veïnes de Barberà que utilitzen
aquesta línia de bus.
Continuarem informant de tots els avanços en aquest tema.
Totes Fem Badia
